תוכן העניינים

עמוד:6

רשימת הלוחות והתרשימים לוח : 1 המשתתפות בקהילה המקצועית הלומדת במהלך שש השנים תרשים : 1 תאוריה של למידה חברתית ( Wenger , 1998 ) תרשים : 2 פריסת הלמידה במחוז תרשים : 3 התקדמות שלושה תלמידים בכיתה ד ' במקצוע חשבון תרשים : 4 התקדמות שלושה תלמידים בכיתה ה ' בלימודי שפה תרשים : 5 התרחבות מעגלי הלמידה הרב - כיווניים , מהמחוז ועד ללומד היחיד , ומהלומד היחיד למערכת כולה תרשים : 6 מודל הסופגנייה של ניהול ידע ( Wenger , 2004 ) תרשים : 7 משולש להנחיית תכנון מדיניות במערכים חינוכיים ( Resnick , 2010 ) תרשים : 8 מודל משוב דו - ממדי ( מרגולין , עזר וזילברשטיין , 2001 ) תרשים : 9 פריסת ההדרכה הדיסציפלינרית במחוז תרשים : 10 מודל ממוזג ( synthesized ) של מנהיגות לשם למידה ( Hallinger , 2011 ) תרשים : 11 האגפים במשרד החינוך תרשים : 12 מחקר פעולה תרשים : 13 שלושה מעגלי פעולה ( קלוסקא , אנגלברג וגורן , 2012 ) תרשים : 14 אקלים בית - ספרי . נתוני המדדים המסכמים על פי דיווחי תלמידים בשנים תש " ע ותשע " ב ( כיתות ה ' - ח ' ) ( ברק , אפלבוים וחן , 2012 ) תרשים : 15 האדוות שנוצרו בעקבות הלמידה בקהילת המפקחות ( קרול , 2012 ) תרשים : 16 מודל אקולוגי דינמי לפיתוח זהות מקצועית בקהילה לומדת

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר