עמוד:5
תוכן העניינים מבוא 7 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שער ראשון – עוגנים תיאורטיים בהכשרה להוראה . 11 . . . . סמכות חינוכית במבט פוקויאני ערן גוסקוב . 13 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . " לא רק מעניין ... " – קווים מנחים בהוראת הפסיכולוגיה במסגרת תהליכי ההכשרה של עובדי הוראה מרסלה ליפרמן אטר ואיריס לבנשוס ארליך . 45 . . . . . . . . . . . . . . . . . אמונות אפיסטמולוגיות ותפיסות תהליכי למידה והערכה בבסיס זהותם המקצועית של פרחי הוראה אתי וולאדי ליברמן סיגל חן 65 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שער שני – הדיאלוג המחנך בהכשרת מורים 109 . . . . . . . . על הרוקמים משמעות – תפקידו של השיח הפילוסופי בהכשרת המורים והגננות שוש סיטון . 111 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . התרומה של שיח עמיתים ושיח מונחה גננת לשיח הטיעון בקרב ילדי הגן : ממצאים והשתמעויות חינוכיות שרה זדונאיסקי ארליך 141 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . אותו הדבר אבל אחרת : שילוב סטודנטיות חרדיות במכללה חילונית עינב ארגמן 171 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|