|
עמוד:3
תוכן העניינים פתח דבר ׀ שונית רייטר , עירית קופפרברג , יצחק גילת ........................................... 5 מבוא ׀ שונית רייטר ................................................................................................ 7 שער ראשון - המרחב הבית - ספרי ........................................................................... 21 פרק 1 ׀ מורות שילוב מדברות על מקומן בשילובם של ילדים עם צרכים מיוחדים בכיתות הכוללות ׀ שרה שמעוני , בלה גביש 23 ........................................... פרק " ׀ 2 שלא ניוותר כאיים בודדים " – קולם של הורים בפיתוח ובהטמעה של תכנית לימודים אישית ( תל " א ) לתלמידים עם לקויות מורכבות ׀ אורלי הבל 39 ........ פרק 3 ׀ תלמידים עם ליקויי למידה מורים לנו את הדרך להצלחה ׀ אביבה בר ניר , עלית אולשטיין , קורי שולמן .......................................................... 60 פרק 4 ׀ הצורה הפרוזודית בשפה דבורה של ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה ׀ הילה גרין , ישי טובין ............................................................................................. 83 שער שני - קולם של אנשים עם מוגבלות ובני משפחתם 107 ...................................... פרק 5 ׀ המאפיינים , המשמעויות וההשלכות של זוגיות מנקודת מבטם של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ׀ רן נוימן , שונית רייטר 109 ....................... פרק " ׀ 6 אם למישהו לא מתאים שיש לי אח כזה , לא מגיע לו להיות חבר שלי " - קולותיהם של אחאים לילדים עם צרכים מיוחדים ׀ ענבל בכר - כץ , רבקה הלל לביאן ......................................................................... 133 פרק 7 ׀ מאפייני איכות החיים של בגירים עם עיוורון הנעזרים בכלבי נחייה - ניתוח פורום מקוון ׀ איתי הס , עירית קופפרברג , אורלי סובל 151 ............................. שער שלישי - כלים להוראה ולטיפול .................................................................... 171 פרק 8 ׀ הכלה בהכשרת גננות באמצעות יישום שיטתי של קריאה חוזרת בקבוצות הטרוגניות קטנות ׀ קלודי טל .............................................................. 173 פרק 9 ׀ כלי אינטגרטיבי לאיתור תלמידים עם דיסקלקוליה התפתחותית וזיהוי קשיים במתמטיקה שאופייניים להם ׀ ניצה מרק - זגדון , שרית אשכנזי ....... 197
|
|