תוכן העניינים

עמוד:3

תוכן העניינים מבוא מורים , תלמידים ורשתות חברתיות / ברוך שוורץ , חננאל רוזנברג וקריסטה אסטרחן ................................................................................... 5 שער ראשון - מורים ותלמידים ברשתות חברתיות : מבט מהשטח פרק 1 אינטראקציה בין תלמידים למורים בפייסבוק : עמדות , שימושים ודילמות / חננאל רוזנברג ....................................................... 25 פרק 2 ״למי יש סיכום ? ״ שיתוף במשאבי למידה ברשתות חברתיות / אדית בוטון וקריסטה אסטרחן 53 .............................................................. פרק WhatsApp , Teacher ? 3 מורים ותלמידים בווטסאפ : נקודת המבט של התלמיד / חננאל רוזנברג וקריסטה אסטרחן ......................................... 77 שער שני - היבטים פדגוגיים פרק 4 שימושים חדשניים של מורים מובילים ברשתות חברתיות / גלית כדורי וברוך שוורץ 105 ...................................................................... פרק 5 מאפייני השימוש בטוויטר ככלי בתהליך הלמידה / גלית דוכן וענת כהן .............................................................................. 124 פרק 6 בראשית היה פייסבוק / שירלי נתן - יולזרי וגלית כדורי ........................ 145 פרק 7 דו - שיח על שילוב של סביבה כיתתית וסביבה מקוונת בהוראת המתמטיקה / נלי קלר ובוריס קויצ ' ו .................................................... 156 שער שלישי - היבטים רגשיים וחברתיים פרק 8 ״לו רק יכלו הקירות ( בפייסבוק ) לדבר״ : איתור מצוקה וטיפול בבני נוער באמצעות הרשת החברתית / יעקב אופיר , קריסטה אסטרחן וברוך שוורץ ......................................................................................... 181 פרק 9 ״כשהתותחים רועמים התלמידים מדברים״ : מורים ותלמידים ברשתות חברתיות בזמן מלחמה / חננאל רוזנברג , יעקב אופיר וקריסטה אסטרחן ................................................................................ 199

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר