עמוד:7
השוואה בין מורים המשתתפים בתכנית אופק חדש ובין מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה ...... 139 זהות מקצועית ושחיקה בקרב מורים בבתי ספר ניסויים ובבתי ספר שאינם ניסויים ............ 145 בתי ספר ניסויים ............................................................................................................. 145 שיטה ................................................................................................................................ 148 תוצאות ............................................................................................................................. 148 הקשר בין זהות מקצועית לשחיקה בקרב שתי קבוצות המדגם ................................................... 149 ציון השחיקה הכולל ......................................................................................................... 149 תשישות נפשית 150 .............................................................................................................. אי מימוש עצמי ............................................................................................................... 151 דה - פרסונליזציה 151 ............................................................................................................. דיון .................................................................................................................................. 153 תכנית התערבות לגיבוש זהות מקצועית של פרחי הוראה באמצעות דילמות ..................... 159 שימוש בדילמות .............................................................................................................. 159 שיטה ................................................................................................................................ 160 תוצאות ............................................................................................................................. 165 דיון .................................................................................................................................. 166 סיכום 173 ..................................................................................................................... אפילוג .................................................................................................................... 181 ביבליוגרפיה 191 ...........................................................................................................
|