תוכן עניינים

עמוד:7

תוכן עניינים מבוא : טוות חיבורים דואט / הודל אופיר ; 11 דוקטורט במחול בישראל / ילי נתיב ; 12 התמסדות החינוך למחול בישראל / הודל אופיר ; 15 מגמות המחול - הקשר היסטורי / ילי נתיב ; 19 מבנה הספר / הודל אופיר וילי נתיב 21 שער ראשון : הזירה 1 היי - טק , עורכת דין , רואת חשבון : כל המקצועות המכובדים האלה / הודל אופיר 29 להגיד " אני מורה למחול " ; 32 כי אני אוהבת ; 39 מקצוע מיוחד ; 40 בחרתי ; 41 לא סתם מורה אלא מורה למחול ; 48 צרות של מגדר ופריבילגיות שלו ; 52 זה שאחראי לפרנסה ; 55 בסופו של דבר זה ייעוד 58 2 עובדות : נתיבים , היררכיה ומתחים בשדה / הודל אופיר 62 תחילת הדרך : לימודים אקדמיים ; 62 אקדמיה או סמינר ; 64 בהתחלה לוקחים כל מה שבא ליד ; 65 בוקר או אחר הצהריים ; 67 כסף או עניין ; 70 עצמאות או פיקוח ; 73 כבוד ויוקרה ; 75 מאבק על יוקרה וסמכות : מבט על הגוף הפצוע ; 77 חרדה תרבותית וחרדה מקצועית ; 81 לימודים מאוחרים ; 86 כל הזמן זזות ; 89 סיכום : משחק מכור ? 92 3 תכנית הלימודים במחול : מטה נרטיב מודרניסטי של מבנה ידע / ילי נתיב 95 ניתוח ביקורתי של שני מקצועות מאפיינים : תולדות המחול והבלט הקלאסי 95 4 היבטים תיאורטיים של גוף , מגדר , מחול ונערות / ילי נתיב 103 שער שני : היבטים מתודולוגים באתנוגרפיה של ריקוד 5 אוטואתנוגראפיה ואופני מעורבות בשדה המחקר / ילי נתיב 113 הרקע לעריכתו של המחקר ; 113 הכניסה לשדה : הקלות הבלתי נסבלת של המובן מאליו ; 117 אתנוגרפיה בזיגזג : מהשדה לספרייה ובחזרה ; 119 שדה המחקר והכלים האתנוגרפיים ; 121 הראיונות : המורה והחוקרת - כפל סמכויות ; 122 ניתוח חיבורים : מתח בין התנועה והשפה ; 125 התצפיות :

הקיבוץ המאוחד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר