|
עמוד:12
התחילה להבין לאיזו ביצה נכנסה . " כל אחד בדרכו הוא ויכוח גדול . אבל את יכולה לפרוש . את לא חייבת . לא תיבחני על זה " . " לא . תמשיכי . זה מעניין " . " אחת השאלות החשובות בהקשר הזה של את מי ההערכה משרתת , היא האם היא משרתת מערכות רחבות כמו משרדי ממשלה , או האם היא משרתת את המוערך הקונקרטי " . " זה לא אותו דבר ? זו לא אותה ההערכה ? " " זה כל כך שונה , כאילו מדובר בשני תחומי דעת שונים . ואולי זה המצב " , עניתי לה . " תראי , יש פה השוואה שהכנתי עם קולגה לאיזה מאמר אפשר להסתכל . לפעמים טבלה חוסכת אלף מילים" ממד פונקציה מטרה מסגרת מוקד התוצאה תוצר ( חינוכי גישת חקר מתודולוגיה מיקוד הגישה המבנית פיקוח , בקרה , שליטה סטנדרטיזציה מערכתית . המבנה תוצרים מיון ידע אנליטית ניסויית חיצוני למוערך הגישה ההומניסטית למידה הכרה בשונות , במגוון , בהבדלים - ובחינתם דיאגנוסטית , מאבחנת הבדלים בתוך ובין תהליכים חיזוק , פיתוח , שיפור , קידום מיומנויות , תהליכי למידה בעיקר הוליסטית מגיבה פנימי למוערך 9 Levin - Rozalis , Rosenstein and Cousins , 2009 .
|
מירי לוין-רוזליס
|