|
עמוד:14
במסגרתו . בפרק זה נעסוק בעיקר בעניין המוסרי של האדם ובמקומו בהתפתחות הניסיון והתבונה , ונראה שניתן להבין את העניין המוסרי כסוג נוסף של מניע להתפתחות הניסיון והתבונה – נוסף על חוסר הנחת הפיזי והאינטלקטואלי שנציג בפרק הראשון . בחלק השלישי נציג כיצד ניתן ליישם את התובנות שהעלינו מתוך תורתו של דיואי על גידול בריא של ילדים ועל שיקום הסמכות ההורית וסמכות המורה בכיתה . אנו מודים לנורית כהן עברון על קריאה מדוקדקת של כתב היד לספר זה ועל הערותיה , לשירלי שיינמן על הארות והערות לטיוטות הראשונות , למאות תלמידות ותלמידים שהאירו את עיננו והאיצו בנו להשלים את המשימה ולקוראים אלמונים על הערות בונות .
|

|