תוכן העניינים

עמוד:4

מודל החינוך הדו - לשוני של ' יד ביד ' : חזון ואתגרים מוחמד אמארה ............... 56 נוף לשוני בערים מעורבות בישראל מנקודת מבטם של תושבים יהודים וערבים : המקרה של השפה הערבית נירה טרומפר - הכט .................... 74 היבטים פונולוגיים ואורתוגרפיים ברכישת השפה הערבית בקרב תלמידים דוברי עברית כשפת אם אלון פרגמן וסוזי רוסק ..................... 95 שער רביעי : סוגיות בהוראת אנגלית שיח הורים בהקשר של הוראת אנגלית בגיל הצעיר ריבי כרמל ................. 113 שימוש בשפת האם בהוראת אנגלית ללומדים צעירים עפרה ענבר - לוריא ..... 127 רכישת אוצר מילים בשפה זרה : ידע קולוקציות בקרב לומדים ישראלים טינה ולדמן ...................................................................... 153 " כאילו נתנו לי משקפיים חדשים " – על מודעות מטא - לשונית בקרב תלמידי תיכון בתכנית להוראת מיומנויות התרגום מרים שלזינגר ורות אלמוג ................ 174 הוראת קורסי תוכן בשפה האנגלית במכללות לחינוך : קולות הסטודנטים עפרה ענבר - לוריא וסמדר דוניצה - שמידט ......................... 198 שער חמישי : סוגיות בהוראת שפות נוספות לימוד שפות זרות בבתי ספר בישראל : רוסית , אמהרית , צרפתית וספרדית מלכה מוצ ' ניק , מרינה ניזניק , אנבסה טפרה וטניה גלוזמן ................... 225 יידיש , עברית ולשון קודש : החינוך הלשוני בחסידות צאנז נטע אבוגוב ...... 263 הוראת השפה הסינית כשפה זרה בבתי ספר בישראל תמר קהת ................ 281 טקסט ותמונה כמשאבים לבניית משמעות במסגרת החינוך הלשוני שושי וקסמן .......................................................................... 295 סוף דבר : הוראת שפות בישראל לאן ? עפרה ענבר - לוריא וסמדר דוניצה - שמידט ....................................................... 322 רשימת מחברי המאמרים בחלק ב ( לפי סדר האלף - בית ) ......................... 328 333 ................................................................................................. Abstract 335 ................................................................................ Table of Contents

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר