המוקד העירוני

עמוד:201

כשפונה תושב למוקד העירוני , נרשמת פנייתו בידי תורן המוקד , המופקד על עדכון יומן המבצעים . אם מדובר בנושא דחוף , מיידע התורן בטלפון את נציגי האגף או המחלקה בעירייה המטפלים באותו נושא . אם אין הנושא דחוף , דואג התורן ליידע את הנוגעים בדבר בכתב . תורן המוקד מקליד את הפנייה במחשב , והממונה על המוקד מוודא שהפרטים אכן נקלטו . במחשב ניתן לבדוק אם זו פנייה ראשונה או פנייה חוזרת או כפולה . הממונה על המוקד עוקב אחר זמן הטיפול בפנייה . אם עבר פרק הזמן שנקבע בצפי הביצוע , שולח הממונה תזכורת למנהל היחידה הנוגעת לנדון . עם סיום הטיפול בפנייה מדווח הגוף העירוני המטפל למוקד העירוני על סיום הטיפול . הממונה על המוקד מתייק את ההודעה בתיק הנוגע לנושא זה ומוודא שהאזרח שבע רצון מתוצאות הטיפול . ' יאנו מתקשרים לתושבים ובודקים האם אכן בוצע הטיפול לשביעות רצונם . אם לאו , מחזירים את הפנייה לטיפול חוזר ומאשררים בשנית את הטיפול עם הפונה , " אומר חגו כהן . אם לא טופל נושא מסוים , מקבל הפונה מכתב הסבר מנומק . מאחר שהמוקד העירוני מקושר לראש העיר ולמנכ " ל העירייה , מקיימים השניים מעקבום יומי י בכל חתך שהם מעוניינים בו . " ראש העיר מקפיד להחזיק אצבע על הדופק בכל הנוגע לפעילות המוקד העירוני , " מציין דיגו כהן . הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה : בשנת 2001 נתקבלו במוקד העירוני 24 , 456 פניות , שמהן טופלו - 24 , 332 שהן תשעים ותשעה אחוז מסך כל הפניות . הטיפול הממוצע בפנייה עמד על פחות מעשרה ימים , ובשנת 2001 נתקצר הטיפול לתשעה ימים בלבד , ונמשך המאמץ להוסיף ולקצרו . המוקד העירוני גם מרכז את נושאי מל " ח ( משק לשעת חירום ) , בהנחיית משרד הביטחון , ופס " ח ( פינוי , סעד , חללים ) , בהנחיית משרד הפנים . המוקד העירוני

עיריית נס ציונה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר