|
עמוד:13
נשוב לסיפור המקרה שבו נפתח הפרק : המפגש עם בתי , שהתנהגותה לא הייתה כתמול שלשום . בפעולה בינינו פירשתי את התנהגותה כחוסר מנוחה , ואת הסיבה לכך מצאתי במבחן שהיה לה באותו הבוקר , שלדעתי לא למדה אליו מספיק . בהסתכלות מבחוץ על הסיטואציה שנוצרה ובניתוחה על פי המטרה והדרך הבנתי , כי אף שהשקעתי אנרגיה רבה בניסיון לברר מה גרם למצב רוחה של בתי כדי לעזור לה , המטרה לא הושגה , משום שהדרך שלי הייתה שגויה : מתוך חוסר מודעות התמקמתי במנח שגרם להחמרת המצב . כדי להבין בדיוק מה קרה בסיטואציה זו יש לאפיין את המנחים ומידת תרומתם להצלחת הפעולה .
|

|