פתיחה מדוע נכתב ספר זה?

עמוד:11

האמירה העיקרית של הספר בנויה , אם כן , על שני אדנים : הראשון – המפגש המורכב ( הדיאלקטי ) בין עולם החינוך היהודי-פרטיקולרי לבין עולם החינוך הדמוקרטי-אוניברסלי הוא אפשרי , ואף חיוני . השני – מפגש זה אינו קשור רק בתכנים הנלמדים , אלא לא פחות מזה , ואולי בראש ובראשונה , בעקרונות הפדגוגיים ובשיטות ההוראה המשלבים בין שני העולמות . מטרת ספר זה היא לנמק ולהצדיק מבחינה חינוכית את המפגש בין העולמות ולהציע את השיטות הפדגוגיות ליישומו .

המכון הישראלי לדמוקרטיה ע"ר


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר