עמוד:5
אימפריאליזם של תקשורת ותרבות 148 הרמן וחומסקי : ייצור הסכמה 151 כלכלה פוליטית ביקורתית 156 סעיד : אוריינטליזם 160 " פוסט קולוניאליזם" וגזע 164 סיכום 167 להמשך קריאה 167 פרק : 8 פוסטמודרניות וחברת המידע 169 הקדמה 169 בודריאר : היפר מציאות וסימולציה 170 בורסטין ודבור : הדימוי והראווה 175 יימסוןג' : פסטיש ואינטרטקסטואליות 177 ליוטר : הדעיכה של מטא נרטיבים 181 חברת המידע 183 ריצר : מקדונלדיזציה 188 סיכום 191 להמשך קריאה 192 פרק : 9 תרבות הצריכה וחיי היום יום 193 הקדמה 193 פיסק : התנגדות צרכנים 194 דה סרטו : טקטיקות יום יומיות 198 מפקיעים של טקסטים ותרבות מעריצים 201 סילברסטון : מחזור הצריכה והחוויה המתווכת 204 הקהל המבוזר וסמכות צרכנית 207 בורדייה : הביטוס ותאוריית השדה 212 סיכום 217 להמשך קריאה 218 פרק : 10 דיונים בתאוריית המדיה 220 מונחון 225 ביבליוגרפיה 233 רשימת בעלי זכויות היוצרים 250 מפתח 251
|