|
עמוד:4
הול : קידוד / פענוח , אידיאולוגיה והגמוניה 74 קבוצת המדיה של גלזגו : האידיאולוגיה של החדשות 80 ויליאמסון : האידיאולוגיה של מודעות פרסומת 82 מורלי : הקהל של התכנית 85 Nationwide הבדיג : ' תת תרבות 87 פוקו : השיח והחברה הממשמעת 90 סיכום 92 להמשך קריאה 93 פרק : 5 אינטראקציוניזם וסטרוקטורציה 94 הקדמה 94 גופמן : הצגת האני 95 מאירוביץ : "היעדר תחושת מקום" 101 הורטון , ווהל : פרסונות ואינטראקציה פרא חברתית 103 תומפסון : כמו אינטראקציה מתווכת 105 תאוריית התיוג ופאניקה מוסרית 109 גידנס : תאוריית הסטרוקטורציה 113 סיכום 116 להמשך קריאה 117 פרק : 6 "פמיניזמים" ומגדר 118 הקדמה 118 פמיניזם רדיקלי 119 מאלווי : המבט הגברי 121 מודלסקי וראדוויי : פנטזיות לנשים בייצור המוני 124 מקרובי : האידיאולוגיה של נשיות בגיל העשרה 126 אנג : עונג והאידיאולוגיה של תרבות ההמונים 130 באטלר : צרות של מגדר 133 פוסט פמיניזם והגל השלישי 135 גבריות במשבר 137 סיכום 140 להמשך קריאה 141 פרק : 7 כלכלה פוליטית ותאוריה פוסט קולוניאלית 142 הקדמה 142 אדורנו : תעשיית תרבות או תעשיות תרבותיות ? 143
|
|