תוכן העניינים

עמוד:7

כרך ב : קולם של בני הנוער וסוגיות מעולמם של עובדים בשדה החינוכי-טיפולי [ בהדפסה ] מבוא / עמנואל גרופר , שלמה רומי , מירב סלקובסקי שער רביעי : בעיני המתבונן : תיאור מנקודת מבטם של מתבגרים במצבי סיכון ומצוקה ״פליטים בעל כורחם״ : מעברים , אי-שייכות , כאב , אובדן ולבדות בחייהם של בוגרי השמות חוץ-ביתיות / ענת פסטה-שוברט תרומת הקשר עם ההורים להסתגלותם של ילדים במוסדות קלט חירום / יעקב ב' יבלון דפוסי חיפוש עזרה של נוער במצבי סיכון לפי המודל 'איום על הערך העצמי' / זאב קאים בעיני המתבונן : הערכת כשירות חברתית של ילדים בסיכון בעיני הילדים עצמם , צוותי בתי הספר , צוותי המעדוניות וחונכים אישיים / גילה זלכה דפוסי שימוש של בני נוער בסיכון בתקשורת מתווכת מחשב ) CMC ( לצורך תמיכה חברתית בין-אישית / דוד פסיג שער חמישי : דרכי התערבות בעבודה חינוכית-טיפולית עם מתבגרים בסיכון ויחסי גומלין עם שותפי תפקיד עבודה קבוצתית עם הורים יוצאי חבר העמים : מניעה של התנהגויות סיכון בקרב מתבגרים שהם בני הדור השני לעלייה / ליאת יכניץ' השפעת התכנית "מורשת יהדות אתיופיה" על זהות תרבותית , עמדות תרבות והסתגלות לימודית וחברתית בקרב בני נוער יוצאי אתיופיה בחינוך הפנימייתי / בליינש יצחק-מקונן , אביגיל ינון תרומתן של הגישה האקזיסטנציאליסטית והגישה האינטרסובייקטיבית להגדרת ההתערבות החינוכית-טיפולית / חנה חימי דמיון ביצירה : שילוב דמיון מודרך בטיפול באמנות עבור בני נוער בסיכון / דליה מאיר משחקי תפקידים במשפחה : צוהר להבנת מצוקתם של מתבגרים / נורית לוי שילוב הקוד הבלתי-פורמלי בסביבה טיפולית : טריאלוג - מודל להתערבות חינוכית-טיפולית עבור מתבגרים במצבי סיכון / שלי נתן , מירב סלקובסקי

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר