|
עמוד:9
תוכן העניינים מבוא 13 .............................................................................................................................................................. שער ראשון : עקרונות מנחים פרק א הקניית כלים וטיפוח כשירויות בד בבד עם טיפוח חוללות עצמית 21 ............................... פרק ב הוראה דרך עשייה והתנסות – הזדמנות לשילוב בין תאוריה למעשה 37 ......................... שער שני : חוללות עצמית – הלכה למעשה פרק ג " אמא , למה רק אני לא יודע לקרוא " ? העלאת חוללות עצמית של ילד עם לקות קריאה לקריאה עצמאית : מחקר פעולה 67 ............................................................................................................................................. פרק ד " אנגלית , מי צריך את זה ? מה זה חשוב בכלל " ? " אף אחת לא תעשה בחנוכה עבודה באנגלית " ! מוטיבציה ללמוד אנגלית אצל תלמידים עם לקות למידה במגזר החרדי : מחקר פעולה 123 .......................................................................................................................................... פרק ה התפתחות חוללות עצמית של מתבגרים ) 16–21 ( עם מוגבלות שכלית לשילוב יעיל בקהילה 179 .............................................................................. פרק ו " לא סובל שיעורי בית . בזבוז זמן . אמא , אמרתי לך שזה הכל שטויות" חוללות עצמית של תלמידים בכיתה ה ‘ להכנת שיעורידבית 251 ........................................ אפילוג 301 ........................................................................................................................................................ רשימת מקורות 305 ....................................................................................................................................
|
|