|
עמוד:7
תוכן הבניינים הקדמה 11 מבוא 13 פרק ראשון : ריאליזם וקולנוע 15 מבוא : ריאליזם מול פורמליזם 15 ריאליזם בקולנוע 16 פוטוגניות ואמת בקולנוע 17 קולנוע כ " חושף יפי העולם " 22 ביקורת הריאליזם 26 פרק שני : פורמליזם וקולנוע 31 יסודות הפורמליזם באמנות 31 יסודות הפורמליזם בקולנוע 32 פרק שלישי : סטרוקטורליזם וקולנוע 41 מבוא : סטרוקטורליזם וסמיולוגיה 41 מורשתו של פרדיננד סוסור 41 הסימן בשפה 41 מערכת השפה ( Langue ) והדיבור בשפה 43 ( Parole ) סינטגמה ופרדיגמה 44 סוסור , סטרוקטורליזם וסמיולוגיה 44 עקרונות הסטרוקטורליזם 45 ניתוח סטרוקטורלי של סרטים 48 פרק רביעי : סמיולוגיה וקולנוע 57 מבוא : תורת הסימנים ( סמיולוגיה ) 57 הסימן הקולנועי בעקבות פירס 58
|

|