הקדמה

עמוד:12

לעשות זאת . הוספת ההערות תגרום לכם להיות פעילים יותר בזמן הקריאה וכך גם לזכור יותר . היא תאפשר לכם להוסיף רעיונות רלוונטיים לצרכים שלכם וגם לחזור ולהשתמש בספר במהירות ובקלות לקראת מצבים שבהם תרצו ליישם את הרעיונות שבו . כלי משלים לספר הוא אתר אינטרנט שהקמנו במיוחד : www . barack-obama . co . il באתר תמצאו לינקים מומלצים לקטעי נאומים של אובמה ותוספות עדכניות שיאפשרו לכם להכיר סודות נוספים כדי לדבר בעוצמה . איך הספר בנוי ? בחלק הראשון של הספר תיחשפו לכמה סודות שמביא עמו אובמה מחייו האישיים : חוכמת החיים שהופכת כל מסר תקשורתי או נאום שלו מאוסף של רעיונות תיאורטיים המנוסחים ברהיטות למושגים החודרים ללב ולנשמה של השומעים . בחלק השני תגלו איך אובמה חושב ואיך אופן החשיבה שלו מסייע לו להשפיע ולשכנע . אנשים רבים שנתקלנו בהם בעבודתנו שרכשו מיומנויות של פרזנטציה אפקטיבית , התמקדו בעיקר בטקטיקות ובשיטות . אבל אנחנו גילינו שטקטיקות לבדן אינן מספיקות . צריך משהו מעבר לטקטיקות . משהו הרבה יותר בסיסי ועמוק שקשור לדרך החשיבה שלנו . בחלק השלישי תתוודעו ל"הנדסת המסרים" של אובמה . תקבלו ארגז כלים פשוט ליישום שיאפשר לכם לשפר במהירות את דרך העברת המסרים שלכם בכל תחום . תגלו שמה שנראה מבחוץ כהופעה קלילה של אובמה הוא למעשה קומפוזיציה מוזיקלית מתוזמנת היטב שבה מנגנים כלים שונים ומגוונים , שכל אחד מהם הוא בעל עוצמה רבה . תראו איך אובמה כותב את הנאומים שלו ותגלו מה הוא עושה כדי להצטרף לנואמים כריזמטיים כמו צ'רצ'יל , קנדי וביל קלינטון ולפרזנטורים עסקיים כמו סטיב ג'ובס וקן בלנצ'ארד . בחלק הרביעי תגלו איך אובמה גורם לאנשים להתאהב בו ולהתמגנט למסריו ותכירו את הדרך שבה הוא מפעיל את סודות ההתאהבות הללו : הוא מצליח לבסס כימיה אנושית וקרבה אינטימית עם קהל הטרוגני המונה לפעמים עשרות אלפי אנשים . בחלק החמישי תיחשפו לכוחם של סיפורים ותלמדו כיצד להשתמש באחד מכלי התקשורת האפקטיביים ביותר מאז החל האדם לדבר . זהו חלק חשוב במיוחד כי הוא מציג סודות פשוטים שרבים מהמנהלים , מאנשי השיווק והמכירות ומהפוליטיקאים שהכשרנו לא היו מודעים לעוצמתם . לאחר מכן נתמקד בדרך שבה אובמה משתמש במטאפורות כדי לגרום לקהל שלו לראות

מטר הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר