תוכן העניינים

עמוד:8

חלק חמישי : סיפור הצלחה : 22 שפת המוח הימני – איך לחדור למוח הימני של המאזינים באמצעות סיפורים 215 : 23 סרט מצויר – איך להקרין ציורים במוחו של הקהל 237 חלק שישי : המוח כמחשב על : 24 מה התוכנה שלך – איך להשתמש בתוכנות חשיבה כדי להשפיע 245 : 25 מנתח מערכות – איך לפענח קוד חשיבה ולהתחבר אליו 248 חלק שביעי : מושך בלשונו : 26 למה זה עובד – איך לשאול שאלות ולהוביל לכיוון הרצוי 273 : 27 למקומות , היכון , צא – איך לנצל את ההעדפה של המוח למספר הקסם 277 3 : 28 חזרות , חזרות , חזרות – איך להחדיר שוב ושוב מסרים רלוונטיים 283 : 29 זה לא שחור – זה לבן – איך להשתמש בניגודים להדגשת מסרים 291 : 30 לא בגלל הפשטות – כיצד להשתמש באופן אפקטיבי במילה לא 294 : 31 קנדי אמר – איך להשפיע באמצעות ציטוט מפי ענקים 297 : 32 גם וגם וגם – איך לשחק עם מילות קישור ולהגביר את ההקשבה 300 'ג : 33 ודו לשוני – איך לנצל את התנופה של היריב כדי להכניעו במילים 302 : 34 יד ביד עם התת מודע – איך להשתמש בשפת ההשפעה של מילטון אריקסון 304 חלק שמיני : לגופו של עניין : 35 ללא מילים – איך להשתמש בתנועות , במחוות ובשפת גוף מעצימה 319 : 36 כל האולם במה – איך לנצל את הסביבה , התפאורה והאביזרים בצורה מקסימלית 336 : 37 לשמוע בקולו – איך לרתק קהל ולהשפיע עליו באמצעות גיוון קולי 341 סיכום – לעמוד ולמחוא כפיים 354 תודות 357 הערות 360

מטר הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר