|
עמוד:11
בנוסף לתיא 1 ר חוויית העלייה והקליטה , השיעורים מבקשים להפוך את ההתמודדות של הילדים מול אתגר ההשתלבות והחיים בין העולמות למוקד של עוצמה / כ / ח , ממנו יוכלו לצמוח ולקבל השראה . הפרק כולו נועד לעודד קליטה חינוכית וחברתית טובה , שתביא את התלמידים הנקלטים לגיבוש זהות אינטגרטיבית , רבת-פנים , המשלבת בין רכיבים מהעבר לבץ רכיבים מההתה ונותנת לגיטימיות לזהותם המורכבת . העיסוק בסיפורי העלייה בכיתה ההטרוגנית מהווה הזדמנות להבנה הדדית מעמיקה , ולבניית תשתית להמשך פעילות משותפת .
|
מכון מרחבים ע"ר
|