תוכן העניינים

עמוד:8

פרק : 5 איך לעורר לאנשים לקבל החלטה 131 / מיתוס ראשון : "הכול עניין של תנועה" 131 / מיתוס שני : "הכול עניין של תנועה ממוקדת מטרה" 133 / מיתוס שלישי : "אני ממתין למפנה במשחק" 134 / מיתוס רביעי : "כל העניין הוא היחס בין העלות לליד" 136 / הצעדים בדרך להשגת בנק לקוחות פוטנציאליים 139 / מקורות מצוינים ללידים 146 / פרק : 6 הפיכת לקוחות פוטנציאליים לקונים 171 / טעויות עיקריות שמשווקים עושים 171 / שמונה שאלות על כסף : ענה עליהן , והמוצר שלך יימכר 179 / פרק : 7 מערכת יחסים מניבה רווחים 197 / מכתבי תגובה אוטומטיים לעומת פרסום בדוא 198 / ל" ארבעה טיפים לבניית מערכת יחסים רווחית באמצעות הדוא 200 / ל" דרכים נוספות להישאר קרוב אל לקוחותיך 204 / פרק : 8 מהו סוד העלייה המסחררת ברווחים 207 / צעד ראשון : התקן אמצעי מדידה 208 / צעד שני : הגדר לעצמך מדוע יש כאלה שאינם קונים , ושפר את האתר שלך בהתאם לממצאים 209 / צעד שלישי : בחן כל דבר 210 / פרק : 9 הדבק המאחד 213 / נספח למהדורה העברית 215 / שפת כתיבה וקהל היעד 215 / סוג התוכן : על מה לכתוב 216 / פלטפורמות לפרסום 218 / מיסוי 222 /

דיונון הוצאה לאור מבית פרובוק בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר