תוכן עניינים

עמוד:5

תוכן עניינים הקדמה 7 מבוא 11 1 מדע קבלת ההחלטות : הבנת ה”למה” של התנהגות צרכנים 17 2 רגע האמת : פענוח החלטות רכישה 47 3 פענוח הממשק : כיצד הטייס האוטומטי תופס נקודות מגע 73 4 מיטוב הרצף עד לרכישה : ממשק קבלת ההחלטות עושה את ההבדל 115 5 מטרות : הכוח המניע מאחורי החלטות רכישה 149 6 ממיצוב לנקודות מגע : להחיות את הערך 185 הערות סיכום 229 רשימת מקורות i

דיונון הוצאה לאור מבית פרובוק בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר