C1
דבר דבור ואופניו ... 0
תוכן העניינים ... 5
מבוא ... 9
ב. חשיבותה של שיטת היי וייחודה ... 10
ג. אפשרויות יישום השיטה בארץ ... 13
ד. מה בין דיבור לזמרה? ... 14
ה. היחס להבעות הרגשיות של ההגיים ... 16
ו. למי אפוא מיועד הספר הזה? ... 17
ז. הסתייגויות באשר לתחומי העיסוק של הספר ... 20
ח. הערות בדבר העברית והניקוד בספר ... 21
ט. הוראות לתרגול ... 22
י. התרגילים כתרגילי זמרה ... 25
תווים לתרגילים ... 28
סיכום - דברים של פריץ רויש ... 37
בחינת הקול ... 39
הגיים ... 49
תנועות ... 52
החלק המעשי: עוד הוראות לביצוע תרגילי ההגייה ... 55
תנועת A ... 56
תנועת E ... 62
תנועת I ... 66
תנועת O ... 69
תנועת U ... 71
הדיפתונגים OA ,UA ,EA ... 74
צירופי אותיות הנהגים כדיפתונגים OI ,UI ,AI ... 80
סיכום נושא התנועות ... 83
עיצורים ... 84
העיצורים החוככים ... 88
מ ... 92
נ ... 96
י ... 98
ו, ב ... 100
פ ... 102
ז ... 105
ס ... 108
ר ... 110
ש ... 117
כ ... 121
ה ... 124
א ... 126
העיצורים הפוצצים ... 130
ב ... 132
ג ... 134
צ ... 136
הידמויות ... 139
גורמי הזמן והעוצמה בקריאה ... 143
הטעמת הברות, מילים ומשפטים ... 144
.2 בניית ההטעמות תוך כדי ראיית הפרטים והמכלול ... 145
מרכיבי הקול הדובר ... 153
.2 גובה (הגבהה והנמכה של טון הדיבור) ... 156
.3 משלב (רגיסטר) וגוון ... 161
.4 שטף ומהירות (טמפו, גורם הזמן) ... 163
.5 יציבות הצליל ... 166
.6 אנפוף ... 168
.7 מיקוד לעומת אווריריות ... 170
.8 התקפת הקול ... 174
.9 חספוס ... 176
.10 הגייה ... 178
לסיכום ולקינוח ... 185
ספרות מומלצת לצורך אימון ... 187
רשימת מקורות ... 189
מילון מונחים ... 195
חזרה לאתר
כניסת רשומים
אנא המתן/י... הספר בטעינה