C1
חופש ללמוד ... 0
הקדמה ... 5
תוכן העניינים ... 9
פתח־דבר למידה: מאיזה סוג? ... 11
חלק א חופש: מקום בו נוקטים פעולה ... 17
מבוא לחלק א ... 19
1 מורה בכיתה ו' "מנסה ניסויים'' ... 20
2 פרופסור בקולג' מאפשר חירות מוגבלת ... 37
3 סיוע לכיתה על־פי שיטתיו ... 64
חלק ב יצירת אקלים של חירות ... 103
מבוא לחלק ב ... 105
4 הזיקה הבינאישית כסיוע ללמידה ... 106
5 שיטות ליצירת חופש ... 132
חלק ג מיספר הנחות ... 149
מבוא לחלק ג ... 151
6 הרהורים אישיים על הוראה ולמידה ... 152
7 על למידה וקידומה ... 158
8 הנחות הרווחות כיום ביחס לחינוך מוסמכים: חוות־דעת נרגשת ... 170
9 תוכנית מהפכנית להכשרת מוסמכים ... 190
10 כמה הרהורים על מינהל חינוכי ... 204
חלק ד ההשלכות הפילוסופיות והערכיות ... 213
מבוא לחלק ד ... 215
11 קיום יחס ... 218
12 גישה מודרנית לתהליך של ייחוס ערכים ... 236
13 חופש והתמסרות ... 256
14 המטרה: אדם המתפקד תיפקוד מלא ... 274
חלק ה דגם למהפכה ... 293
מבוא לחלק ה ... 295
15 תוכנית לשינוי־תוך־הכוונה־עצמית במערכת־החינוך ... 296
אחרית־דבר שינוי עצמי מכוון בחינוך - הלכה למעשה ... 319
ביבליוגראפיה ... 335
חזרה לאתר
כניסת רשומים
אנא המתן/י... הספר בטעינה