142
חינוך במיטבו: מה אפשר ללמוד ממערכות החינוך הטובות ביותר בעולם ... 0
תוכן העניינים ... 5
הקדמה ... 7
תודות ... 13
על הארגונים נותני החסות ... 15
על המחברים המובילים ... 17
מסמכים וסרטונים מקוונים ... 20
פרק 1: מדיניות הוראה ברחבי העולם ... 26
אילו סוגי מדיניות משפיעים על הוראה? ... 28
מדוע חשוב לחקור מדיניות הוראה בין־לאומית? ... 31
מדוע לחקור דווקא את המקומות האלה? ... 35
הממצאים שלנו ... 40
פיתוח איכות מורים ואיכות הוראה ... 45
על מבנה הספר ... 47
פרק 2: הֶקשרים למערכות הוראה ולמידה ... 49
אוסטרליה ... 50
קנדה ... 55
פינלנד ... 62
שנגחאי ... 67
סינגפור ... 74
סיכום ... 79
פרק 3: גיוס מורים והכשרת מורים מקצועיים ... 81
גיוס הטובים ביותר ... 82
תמורה כספית ... 83
כוח המשיכה של המקצוע ... 86
שיטות סינון ... 88
הכשרת אנשי מקצוע ... 95
הכנה המאפשרת פרקטיקה מקצועית ... 102
חניכה להוראה (induction) ... 124
המסקנות שלנו ... 139
פרק 4: לפתח הוראה איכותית ... 142
חזרה לאתר
כניסת רשומים
חזרה לאתר
כניסת רשומים
תמריצים ותשתיות ללמידה ... 144
זמן והזדמנויות לשיתוף פעולה ... 148
פיתוח קוריקולרי וחקר שיעורים ... 155
מחקר של מורים ... 162
פיתוח מקצועי בהובלת מורים ... 167
משוב והערכה ... 172
המסקנות שלנו ... 188
פרק 5: מקצוע ההוראה והמנהיגות המקצועית ... 191
מסלולים מקצועיים ... 193
הזדמנויות להובלת למידה מקצועית ... 207
גיוס ופיתוח מנהיגים בית ספריים ... 213
המסקנות שלנו ... 229
פרק 6: חתירה בלתי מתפשרת להוגנות ... 232
הקצאת משאבים ללמידת תלמידים ... 234
גיוס מורים לבתי ספר בעלי צרכים גבוהים ותמיכה בהם ... 241
המסקנות שלנו ... 259
פרק 7: למידה גלובלית לשיפור מתמיד ... 262
שאילת מדיניות: ללמוד מהצלחה ... 263
אופקים חדשים ... 277
סיכום ... 286
נספח א: שיטת המחקר ... 296
נספח ב: מערך שיעור של בית הספר היסודי ״קילון״ ... 299
נספח ג: תחרות ההוראה של ״קיבאו״, טופס הערכה ... 304
רשימת מקורות ... 306
הערות ... 327
מפתח כללי ... 328
חזרה לאתר
כניסת רשומים
אנא המתן/י... הספר בטעינה