קראו בכותר - מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית בהכשרת מורים
3
   תוכן עניינים  פתח דבר | איל רם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5  מבוא | אורן אֶרגז, עמוס אבישר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9  חלק א' - היבטים תיאורטיים  פרק 1 : מיינדפולנס, למידה חברתית - רגשית והקשרים ביניהם | אורן אֶרגז,  עמוס אבישר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23  פרק 2 : מיינדפולנס ולמידה חברתית - רגשית בהכשרת מורים | אורן אֶרגז,  לינור הדר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51  פרק 3 : היבטים נוירופדגוגיים של מיינדפולנס ולמידה חברתית - רגשית בעבודה  עם מורים | אורן אֶרגז, נועה אלבלדה, ריקרדו טרש, אביבה ברקוביץ' - אוחנה,  נאוה לויט בן - נון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 82  פרק 4 : רפלקציה, מיינדפולנס וחקר עצמי בהכשרת מורים | אורן אֶרגז,  אסף פדרמן, אסף אל - בר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104  חלק ב' - יישומים  פרק 5 : למידה חברתית - רגשית מבוססת מיינדפולנס למורים – איך זה  נראה בשטח ? | עמוס אבישר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127  פרק 6 : מיינדפולנס כחקר עצמי, גיבוש זהות ותפיסה חינוכית בקורסים  להכשרת מורים | אורן אֶרגז . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 151  פרק 7 : חקר מוח מתבונן כשער למיינדפולנס ולמידה חברתית - רגשית : השתלמות  מורים מסוג אחר | נאוה לויט בן - נון, נועה אלבלדה, עמוס אבישר, אורן אֶרגז . . . . 167  פרק 8 : מיינדפולנס ולמידה חברתית - רגשית בהוראת המדעים : פדגוגיה מתבוננת בכיתות ד', ה' | ריקרדו טרש, ניר פלג, אורית שלח - ענבר, אורן אֶרגז . . . . . . . . . . . . . . . . 183