C1
לנוע ביחד ... 0
תוכן העניינים ... 4
הקדמה ... 9
ממחול קונספטואלי למחול שיתופי ... 15
כתיבה על/מחקר של מחול עכשווי ... 20
“תיאורטיזציה של מחול עכשווי“ ... 25
“עשייה של מחול עכשווי“ ... 33
מילות תודה ... 41
חלק ראשון תיאורטיזציה של מחול עכשווי ... 45
האופי הווירטואלי של המחול: הנחות והיפותזות בסיסיות ... 47
צעד ראשון: ריקוד וה׳אפשרי–לריקוד ... 48
מדיום המחול ... 52
על פוטנציאליות ועל אימפוטנציאליות ... 57
האפשרי (העכשווי) לריקוד ... 60
צעד שני: מג׳דסון למחול עכשווי ... 65
אינטרמצו: לחוות תנועת יומיום ... 68
אמנות כשם מפורש ... 71
לתת או לא לתת שם למחול ... 74
אובייקט מבוצע חרד, בלתי מוכרע ... 78
להיות פעיל, להיעשות שֵׁם ... 81
מקורות ... 86
לעשות את ה“מחול הטהור“ בלתי טהור: הערות על העבודה של אן תרזה דה–קירסמאקר ושל Rosa ... 91
צעד ראשון: Fase ו-Rosas danst Rosas, או המקסימיזציה של המחול המינימלי ... 92
מחול מינימלי וגם/בתור חזרה ... 95
אינטרמצו: הגדרה של ה“כוריאוגרפי“ ... 98
גילום בגוף של מבנה ... 102
כוריאוגרפיה של הרגיל ... 107
מחול דיפרנציאלי ... 112
“להיות אישה“ ... 115
צעד שני: Rain, או הגדרה מחודשת של מדיום המחול ... 120
אינטרמצו: הטמפורליוֹת של המחול ... 125
ביצוע של אחדות המחול והאי–מחול ... 130
הפוטנציאליות של המחול ... 135
יציאה: ביטול המודרניזם, פרידה מ“מחול טהור“ ... 138
מקורות ... 145
לייצג/להציג את הגוף: הערות על העבודה של מג סטיוארט ושל Damaged Goods ... 151
צעד ראשון: Disfigure Study ו-No Longer Readymade, או חיווי הגוף ... 152
כוריאוגרפיה קונסטרוקטיביסטית ... 155
ריקוד/דימוי/מונטאז׳ ... 160
סקירה מחודשת של No Longer Readymade ... 165
מזעור מינימלי של משמעות, או רדיקליזציה של מחול הבמה ... 169
אינטרמצו: תיאטרליות והאחר המביט ... 172
חיווי של אימ/פוטנציאליוּת ... 175
צעד שני: Highway 101, או דקונסטרוקציה של חיוּת ... 181
ביצוע של סובייקטיביות פוסטמודרנית ... 187
אינטרמצו: חיוּת בתור ייצוג/הצגה ... 191
חתירה תחת ייצוג/הצגה ... 195
קסם צליל, או הסגירות של הייצוג ... 198
קודה: “היות מונע“ וה“מניע“ ... 202
מקורות ... 209
מחול מעבר ל“אנושי“: חשיבה בראי התפתחויות חדשות במחול העכשווי ... 215
צעד ראשון : הגדרה של מחול רפלקסיבי ... 216
כוריאוגרפיה בתור “וידיאוגרפיה“ ... 219
אינטרמצו: חשיבה מחודשת של אמנות קונספטואלית ... 223
ממחול פוסטמודרני/סטי למחול קונספטואלי ... 229
השם מחול רפלקסיבי ... 235
צעד שני: הכללה של מחול וכוריאוגרפיה ... 241
דקונסטרוקציה של הומניזם גופני ... 251
כתיבה משותפת של מחול ... 256
“מחול (או כוריאוגרפיה) באופן כללי“ ... 260
הממשלתיות של הכוריאוגרפיה ... 264
קודה: המדיום של המחול, הטבע של הכוריאוגרפיה ... 269
מקורות ... 271
חלק שני עשייה של מחול עכשווי ... 277
עשייה והערכה של אמנות: על האופי החברתי של עולמות אמנות אוטונומיים ... 279
צעד ראשון: דקונסטרוקציה של הסינגולריוֹת של האמנות ... 280
משטר הסינגולריות ... 284
עבודת האמנות כפֶטִישׁ ... 289
האמן כמחבר–סובייקט ... 293
גיבורים אמנותיים, או תרגול של אוטונומיה אינדיבידואלית ... 297
צעד שני: חשיבה מחודשת של החברותיות של האמנות ... 304
למקם מחדש את ה“סינגולרי“ ואת ה“קולקטיבי“ ... 308
עולמות אמנות כרשתות של שיתוף פעולה ... 311
מקורות ... 318
יצירה משותפת של מחול עכשווי: פרדוקסים של המתכונת המונחית–למחצה של שיתוף פעולה השתתפותי ... 323
צעד ראשון: צפייה באוטונומיה הטרונומית ... 324
אינטרמצו: חוסר היציבות של אמני מחול ... 328
חזרה ל-Rosas בשנת 1995 ... 332
המבט של הכוריאוגרף ... 340
“להיפגע“ וההיגיון של החליפין הסימבוליים ... 346
צעד שני: ביאור של הסובייקטיביות החברתית של אמני מחול ... 353
עבודה/היעשות: מתכונות של שיתוף פעולה ... 356
אינטרמצו: מיקום של מבנים (חברתיים) ... 362
חלוקה במְּחַבְּרוּת: לומר “אני“ ... 367
קודה: הפקת רווחים מאינדיבידואליזם אקספרסיבי ... 372
מקורות ... 378
הכוריאוגרפיוֹת החברתיוֹת של שיתוף הפעולה: התוויית התנאים לשיתוף פעולה ול“יצירת משאבים משותפים“ אמנותיים ... 383
צעד ראשון: אפיון של פעלנות אמנותית ... 384
הכמו–אינטימיות של שיתוף פעולה ... 388
העמימויות של ההנחיה ... 392
על הסמכות של הכוריאוגרף ... 396
הווירטואליוּת של “להיות אמן“ ... 403
אינטרמצו: האינטימיות של סטודיו המחול ... 409
צעד שני: קומפוזיציה של קווים משותפים ... 415
חזרה ל“מחול קונספטואלי“ ... 420
לדבר ולשפוט מחול ביחד ... 422
המיקרו–פוליטיקה המרובה של שיתוף הפעולה ... 429
המתכונת הבלתי מונחית או השטוחה של שיתוף פעולה ... 435
קודה: הגדרת ה“שיתופי“ ... 442
מקורות ... 448
חזרה לאתר
כניסת רשומים
אנא המתן/י... הספר בטעינה