עמוד:7
ירע וחשיבה : מטרות חינוכיות הסותרות זו את זו או תומכות זו בזו ? 162 היקף התכנים המחייבים בתכנית הלימודים 166 האם הוראה עתירת חשיבה גורסת שאין יותר מקום למסירת מידע ולשינונו ? 171 פרק 18 פיתוח החשיבה ופערים לימודיים וחברתיים 174 מבוא 174 תפיסות מורים בנוגע להוראת חשיבה מסדר גבוה לתלמידים בעלי הישגים לימודיים נמוכים 176 המעמד התיאורטי של הוראת חשיבה לתלמידים בעלי הישגים לימודיים נמוכים 180 מה אומר המחקר ? 183 הצעות להוראה ולפיתוח מקצועי 187 פרק 19 על רפורמות חינוכיות בכלל ורפורמות פדגוגיות בפרט 191 התנועה הפרוגרסיבית 192 רפורמות של שנות החמישים והשישים 194 רפורמות נוספות בארצות הברית של המאה העשרים 196 רפורמות במערכת החינוך הישראלית 198 האם רפורמות חינוכיות משפיעות ? 203 רפורמות חינוכיות ותהליכי למידה הוראה מפתחי חשיבה והבנה 205 תהליכי הוראה ולמידה ברפורמות במערכת החינוך בישראל 208 מאפיינים של תהליכי שינוי חינוכי המתמקדים בהוראה ולמידה 212 הסבר תהליכי שינוי פדגוגי במונחים של חשיבה מערכתית 219 נימה אופטימית לקראת סיום 220 איך אפשר להתקדם ? 224 סיכום : מוקדם מרי להרים ידיים 229 פרק ) 10 הוראה ולמידה עתירות חשיבה והערכה מערכתית 230 מבוא 230
|