|
עמוד:ט
פרק ז - העלילה שהיהודים עובדים לחמור 376 פרק ח - עלילת הדם היוונית ופירכותיה 390 פרק ט - הבדיה של מנאסיאס מפאטארה על גניבת ראש חמור עשוי זהב מבית המקדש בירושלים 406 פרק י - האשמת אפיון את היהודים על השבועה לשנוא את היוונים 412 פרק יא - גינוי היהודים על שיעבודם לגויים 415 פרק יב - טענת אפיון שלא יצאו מקרב היהודים אנשי סגולה 422 פרק יג - קטרוג אפיון נגד היהודים על המילה ועל איסור אכילת חזיר 424 פרק יד - התשובות להאשמות אפולוניוס מולון וליסימאכוס 432 פרק טו - המידות התרומיות של משה וחוקיו 438 פרק טז - פועלו של משה והמשמעות הדתית והפילוסופית שיש לכך 443 פרק יז - על משה שחיבר בחוקיו תיאוריה ומעש גס יחד 461 פרק יח - על היתרון של שינון החוקים אצל היהודים 464 פרק יט - השפעת אמונת הייחוד על אחדות הדעות היהודית 465 פרק כ - הפרכת הדיבה בדבר חסרונם של אנשי תגליות יהודיים 468 פרק כא - המשמעות והאופי התיאוקרטי של חוקת התורה 469 פרק כב - על קדושת השלטון המצווה בתורה ועל קדושת האל ועבודתו 475 פרק כג - על עבודת הקורבנות בבית המקדש 480 פרק כד - על חוקי הנישואין וגידול צאצאים 485 פרק כה - על חינוך הבנים בישראל 494 פרק כו - על אבלות וקבורת מתים 496 פרק כז - על מצוות מוסריות שונות ביחסי אנוש 499 פרק כח - על היחס ההוגן והמסויג כלפי נוכרים ועל קירוב הגרים 503 פרק כט - מוסריות חוקי התורה כלפי זרים , אויבים ובעלי חיים 506 פרק ל - עונש העוברים את חוקי התורה ושכר שומריהם בעולם הבא 510 פרק לא - העליונות הרעיונית של חוקת התורה ביחס לחוקות יוון והנאמנות הבלתי מסוייגת של היהודים לה 514 פרק לב - מסירות הנפש של היהודים בשמירה על חוקיהם 519 פרק לג - על הביקורת נגד דת היוונים 521 פרק לד - ביקורת על אלי יוון ועל הסיבות להערצתם 526
|
|