1. הקדמה

עמוד:11

ברוח הדברים הללו נכתב הספר שלפניכם . הספר מנסה להתמודד עם מציאות משתנה , מציאות כלכלית ועסקית , מציאות אשר בה תקנות וחוקים חדשים צצים חדשות לבקרים , שבה פרמטרים כלכליים עולים ויורדים והזדמנויות עסקיות מופיעות , נעלמות ומתחלפות , הכל תוך כדי מאבק תרבותי המתנהל מתחת לפני השטח בין העולם הסיני היש ן על שכבותיו התרבותיות הרבות לבין העולם העסקי החדש המחייב את קברניטי הכלכלה הסינית לרוץ מהר ככל יכולתם על מנת לעמוד בתחרות העולמית . הספר בנוי מחטיבות המחולקות לפרקים הנ ותנים מידע אודות התחומים שחיוני להכיר על מנת להבין את ההתנהלות העסקית הסינית ובתוכם פרקים הנותנים כלים ואף הנחיות מפורטות , במקומות בהם הדבר ניתן , נפרט כיצד יש להתנהל . החלקים שבתחילת הספר מיועדים לתת את הרקע החיוני להבנה רחבה של סין ולאחר מכן ניתנות על בסיס הרקע הזה העצות וההמלצות להתנהלות קונקרטי ת . טוב יעשה הקורא אם יקרא את הספר באופן מסודר מתחילתו והלאה לאורך כל חלקיו . לאחר שיכיר את תכניו של הספר , יכול הקורא לחזור ולעשות בו שימוש באמצעות ת וכן העניינים ואיתור הפרקים המתאימים בעת בה יזדקק למידע מסויים . השפה עברית מחייבת לכתוב בלשון זכר או נקבה , לעתים קרובות הכתיבה פונה בלשון זכר , אך היא מכוונת אל אנשי ונשות עסקים כאחד . בעתיד יש כוונה להוציא מהדורות נוספות של הספר ואשמח לשמוע מכל קורא הערות ותיקונים לגבי דברים שהשתנו וכבר אינם בתוקף . אענה ברצון לכל פניה שתופנה אלי לכתובתי : . business . and . cultures @ gmail . com קריאה מהנה טל רשף .

הוצאת לומדון - תבור כלכלה ופיננסים בע"מ בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר