|
עמוד:5
מהי ביבליותרפיה ? 50 הגדרות ואפיונים של הביבליותרפיה 50 מטרות הביבליותרפיה 52 הבחנה בין ביבליותרפיה התפתחותית לביבליותרפיה קלינית 54 .. הביבליותרפיה ככלי עזר בידי המורה : מחויבות המורה לתקינות עולמם הרגשי של תלמידיו 56 הדגמת עקרונות ביבליותרפויטיים בספרות ילדים העוסקת בנושא תזונה 59 הסיפור הדידקטי 61 מאפייניו של הסיפור הדידקטי 62 תכליתו של הסיפור הדידקטי 64 התכוונות דידקטית - מכוונת או חוסמת ? 65 השטחה רגשית 68 תחושת צרימה וחוסר אותנטיות 70 מסרים סותרים 72 דידקטיות מדריכה ומאפשרת 75 רעיונות מרכזיים ביצירה 79 מסרים מיטיבים ומרעים 83 סוגיית הזמן בסיפור 85 מאבקי כוח בסוגיית האוכל 90 האוזן הכרויה לקול 96 הצורך באמונה , בחוקיות , בסדר עולמי ובצדק 104 הצורך בפיתוח עצמאות 110 גיבוש ועיצוב של תפיסת עולם תרבותית 114 תחושת מסוגלות עצמית בוויסות הרגלי אכילה 121 הומור כאמצעי מרכך 137 הפונקציות השונות של ההומור 138
|
|