|
עמוד:ז
שם , כותרת . כותרת שוליים ,-207 ג . כללי פרשנות כלתי חקוקיס ( 1 ) ; 208 מטרת החיקוק ( 11 ) ; 209 נדיבות וקפידות ( 111 ) ; 214 ההקשר ( 1 v ); 215 חוקים בעניינים דומימ ( v ) ; 217 חוקים כלליים ומיוחדים D'pin ( vi ) ; 219 כופים ומסמיכים ( vii ) ; 220 רוח החוק ( vm ) , 221 מנהג ומעשה (\\) ; 222 שתיקת המחוקק 222 . 2 דין שיור 225 3 . הלכה פסוקה 233 א . המשפט האנגלי ; 233 כ . המשפט הישראלי ; 236 ג . המשפט העברי 239 . 4 המנהג 243 א . המעשה כמשפט העברי ; 243 ב . המנהג במשפט העברי ; 245 ג . המנהג במשפט הרומי ; 247 ד . המנהג במשפט המוסלמי ; 249 ה . המנהג כמשפט הקאנוני ; 251 ו . המנהג במשפט המקובל האנגלי ; 251 ז . מנהג ונוהג כמשפט הישראלי 255 . 5 משפט בינלאומי פומבי 257 6 . משפט בינלאומי פרטי 262 7 . חזקות ופיקציות 266 א . חזקות ; 266 ב . פיקציות 275 פרק שישי : המדינה 281 . 1 תורת המדינה 281 ( 1 ) ארגון ( 11 ) ; 284 אחיד ( 111 ) 1285 בני אדם היושבים בה ( iv ) 1285 מצויד בכוח שלטון מקורי 285 . 2 הפרדת הרשויות 286 . 3 נשיא המדינה 291 . 4 הכנסת 300 א . המפלגות ; 300 ב . הבחירות ; 305 ג . מוסדות הכנסת ; 311 ד . חברי הכנסת ; 314 ה . הליכי הכנסת ( 1 ) ; 320 'הצעות אי אמוך ( 11 ) ; 324 'ההצעותלסדר היום 324 ( 111 ) 'שאלתות' ( iv ) .-325 'דרישות הסברה' , 325 ו . ביקורת המדינה 326 . 5 הממשלה 330 א . הקואליציה ; 330 ב . ראש הממשלה וחברי הממשלה ; 334 ג . סמכויות הממשלה ; 339 ד . אחריות הממשלה ; 344 ה . רשויות הממשלה ; 348 ו . רשויות מקומיות ; 354 ז . תקציב ומיסוי ; 363 ח . היועץ המשפטי לממשלה 369
|
|