נספח 1: מדריך לתלמיד לקראת ישיבת תח"י לקביעת תכנית חינוכית יחידנית

עמוד:302

. 2 כתיבת התח " י האישי א . השתמש בנייר , במחשב או במכשיר הקלטה . אתה יכול גם להיעזר בחבר שיכתוב עבורך . ב . תאר את המוגבלות ( איך היא נקראת , כיצד היא משפיעה עליך בבית ובבית הספר , מה חשוב שאחרים יידעו על המוגבלות שלך . ( ג . עיין במטרות של התח " י הקודם ( כולל המטרות לטווח קצר : ( האם השגת את המטרות ? סמן מה שכבר השגת . ד . אילו מטרות לא השגתי רשום אותן . הן יכולות להיות מטרות חשובות שתרצה לכלול בתח '' י החדש שלך . ה . מהם הכוחות ומהם הצרכים שלך בכל אחד מנושאי הלימוד . כתוב רשימה . ייתכן שזו תהיה פעולה קשה , לכן קח כמה דפי נייר ריקים . על אחד רשום את הכוחות ועל האחר את הצרכים . תוכל להיעזר ב " שאל את עצמך . " ו . הראה למורים ולהורים שלך את רשימת המטרות בתח " י הקודם . האם לדעתך השגת את המטרות האלו ? מה לא השגת ? הוסף אותן לרשימה בסעיף . 3 ז . שאל את המורים שלך מה לדעתם הכוחות והקשיים שלך בכל נושא . רשום זאת . ח . פתח רשימה חדשה של מטרות ויעדים לשנת הלימודים הנוכחית , תוך שימוש ברשימת הכוחות והקשיים שיצרת . ט . תאר את ההתאמות שאתה עשוי להזדקק להן בכל נושא . תוכל להיעזר ברשימת ההתאמות השכיחות . י . חשוב על מטרותיך לעתיד ומה תרצה לעשות כשתסיים את בית הספר התיכון . שוחח עם ההורים והמורים שלך על מה שאתה צריך לעשות השנה כדי להיות מוכן לשנה הבאה . זו נקראת תכנית מעבר . יא . עבוד עם ההורים והמורים שלך כדי ליצור טיוטה של מסמך התח"י . צלם עותקים מהטיוטה עבורך ועבור אלו שיהיו בישיבה . . 3 הכנה לישיבת התח"י א . דבר עם המורה שלך וקבע זמן לישיבה ( תאריך , שעה ומקום . ( הכן רשימה של האנשים שתזמין לישיבה . ב . שלח הזמנה לישיבה לכל אדם ברשימה . תוכל להיעזר בדוגמת ההזמנה שלהלן .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר