תכנית מס"ע לסטודנטים

עמוד:238

תארי בפירוט מה עשית במקרה הזה באותו רגע לא הצלחתי לענות לחברה שלי . ברגע שהמורה שאלה אם קראתי בבית אמרתי לה שכן , אבל היא לא הבינה למה אני לא יכולה לקרוא בכיתה . מאז ועד היום אני לא קוראת בכיתה ומנסה להתרחק מזה . מה היו התוצאות ! אמא שלי גם מורה . היא אמרה למורים שלי לא לבקש ממני לקרוא בקול רם בכיתה , וזה פתר את הבעיה . אבל מאז אין לי בנות חברות . החברים הכי טובים שלי זה הבנים . הדיווח של עינרנ : עינת היא סטודנטית בשנה ד ' במסלול להוראה כחינוך העל-יסודי , המתמחה בהוראת מתמטיקה . עינת נמנעה מלקחת אחריות אישית להשלכות של לקות הלמידה שלה . היא לא פנתה בבקשה ישירה להתאמות וחשבה שזו אחריותה של המערכת להציע לה עזרה . תארי מקרה שבו המערכת ( בית ספר , צבא , מכללה ) לא נענתה לצרכים המיוחדים שלד למרות הידע שלי לא הצלחתי לכתוב עבודות במכללה ולא סיימתי קורסים בגלל זה . קורסים שלמים הייתי צריכה לחזור עליהם . לא פניתי בבקשה לאף מרצה ספציפי , אבל המרצים ידעו את הקושי שלי ולא עזרו לי בו . תארי בפירוט מה עשית במקרה הזה לא פניתי לאף אחד בהקשר הספציפי הזה . האשמתי את עצמי , חזרתי על הקורסים מהתחלה וקיטרתי בטענות שלא קידמו אותי מבחינתי . לא בצורה תכליתית לי היום . מה היו התוצאות ! אני לומדת כבר שבע שנים ולא יודעת אם אני בכלל אסיים השנה ! הדיווח של ריקי : ריקי היא סטודנטית בשנה ב ' במסלול להוראה בחינוך היסודי , המתמחה בהוראת ספרות ומקרא . ריקי פנתה מראש ובצירוף האישורים המתאימים בבקשה להתאמות ( הארכת זמן במבחנים בכתב . ( הקביעה של משך זמן ההארכה לא נעשתה באופן ברור דיו . לא היה בידה של ריקי אישור בכתב על משך ההארכה שלה היא זכאית , והיא עצמה לא וידאה זאת אישית עם המרצה לפני המבחן . ריקי מתארו . אירוע , שבמהלך מבחן היא נזקקה לדיון מחודש עם המרצה על הארכת הזמן עבורה , מתוך עמדת תחינה ולא מעמדת זכאות .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר