קידום ייחוסים פנימיים-נשלטים ותכנית "הדיאלוג הייחוסי"

עמוד:164

עמוס : הוא צריך שיתייחסו אליו . יונתן : ככה הם יכירו אותו . מורה : מה רוני צריך לעשות כדי שהילדים שאלה מנחה ( 7 ) יכירו אותו ויתייחסו אליו ? קבלת אחריות אישית ( 2 ) יונתן : הוא לא צריך סתם לשבת ולחכות . מאמץ עמוס : הוא יכול לספר להם מה הוא היה אסטרטגיה בחיפה . גלעד : אבל הם לא מאמינים למה שהוא אחר מספר להם . משמעותי עדינה : כדאי לו להתחיל להיות פעיל אסטרטגיה בכיתה . ( לא מפורט ) מורה : מה הוא יכול לעשות כדי להיות שאלה מנחה ( 7 ) פעיל בכיתה ? קבלת אחריות אישית ( 2 ) עדינה : אם הם יוצאים לטיול שנתי אז הוא יכול להתנדב להיות בוועדת טיול ולארגן את החוליות של הילדים לטיול . אסטרטגיה יונתן : הוא גם יכול להיכנס לוועדות אחרות בכיתה . הוא יכול להיכנס לוועדת ספורט כי הוא טוב בכדורסל . אסטרטגיה עמוס : אבל לא אוהבים אותו בכיתה . אחר משמעותי יונתן : כן , אז הוא צריך לעשות דברים אסטרטגיה שיאהבו אותו . ( לא מפורט ) עמוס : לא להתחנף למורים . אסטרטגיה .-עדינה לעזור לבנות . אסטרטגיה יונתן : בכלל להיות חברותי . מאמץ כללי מורה : אז זה לא קשור בכלל למזל או קבלת אחריות לכיתה גרועה . אישית ( 2 )

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר