קידום ייחוסים פנימיים-נשלטים ותכנית "הדיאלוג הייחוסי"

עמוד:163

9 רוטוקול השיח הכיתתי ? יחוס המרכיב במשוב התלמיד המורה מורה : מה לדעתכם הבין פתאום רוני ? שאלה מנחה ( 7 ) עמוס : לא מספיק להיות טוב בכדורסל . יונתן : זה שהוא היה טוב בכדורסל זה לא היה סתם . מורה : מה פירוש "לא היה סתם ?" קבלת אחריות אישית ( 2 ) יונתן : הוא בטח התאמן המון . מאמץ עדינה : רוני היה גם במועצת תלמידים . עמוס : רואים שהלך לרוני בבית הספר מזל הקודם . מורה : איך זה קורה כשלמישהו מהילדים קבלת אחריות הולך בבית הספר ? אישית ( 2 ) התקדמות אישית ( 1 ) יצחק : לא הולך למישהו סתם . בטח כולם יכולת אהבו אותו . אולי הוא היה חתיך . יונתן : ומה , עכשיו הוא כבר לא חתיך ? יצחק : גם עכשיו הוא חתיך . הוא בטח לא יכולת ; השתנה . מורה : אנחנו מדברים עכשיו על רוני . מהאירוע אנחנו לא יודעים איך הוא נראה אבל אנחנו יודעים שבבית הספר הקודם בחיפה הוא היה תלמיד פעיל כמועצת תלמידים וגם שחקן כדורסל מעולה . אבל בבאר שבע הוא לא כל כך מקובל . אחרי שרוני דיבר בטלפון עם ערן , רוני הבין משהו . מה הוא הבין ? שאלה מנחה ( 7 ) נתן : הוא הבין שבבאר שבע עוד לא אחר מכירים אותו ובגלל זה הילדים לא משמעותי מתייחסים אליו .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר