|
עמוד:191
התכנית של רבידי ופירסון מובנית מאוד , היא כוללת גם הסברים מפורטים לתלמיד על קשיי תהלוך אצל תלמידים עם לקויות למידה , דפי עבודה לתלמיד והנחיות להורים . הם ממליצים שהתכנית תיושם על ידי המורה במהלך כמה שבועות רצופים של לימוד , ביחידות זמן קבועות מראש . קצב הלימוד יותנה בידע הקודם של התלמידים ובצרכים האישיים שלהם . נספח 7 מציג את השאלון לקביעת סגנון למידה אישי מתוך תכנית זו . תבנית Gates Chili תכנית זו מתוארת על ידי ווימר , קפוטלי ודיקאמילו . ( DiCamillo , 1994 Weimer , Cappotelli &) התיאור המפורט שלהם עשוי לשמש מדריך להפעלת התכנית עם לומדים משתי קבוצות גיל : א . לומדים בכיתות ו-ח , עם דגש על רכיבי הידע . מודעות התלמיד ללקות שלו ולהתאמות בבחינות ;
|
|