|
עמוד:5
תוכן העניינים הקדמה 7 נמרוד אלוני מבוא : דיאלוגים מעצימים בחינוך ההומניסס 16 אלישבע סדן העצמה כמושג מפתח בשיח ההומניזציה בזמננו 48 גליה פת שמיר הדיאלוג הקונפוציאני : זולתיות , חינוך ומימוש עצמי 68 צבי נ 1 אובר הדיאלוג הסוקרס : 1 עירור ופתיחות , ארוס פדגוגי ואירוניה 89 רות קלדרון הדיאלוג התלמודי : על הדינמיקה ומרחבי ההשפעה ביחסי מורה ותלמיד 111 שי פרוגל הדיאלוג הניטשיאנ : "רעים ההולכים בעקבות , 1 כי רצונם ללכת בעקבות עצמם" 126 דן אבנון הדיאלוג הבובריאנ : 1 מפגשים אישיים , לימוד אנושי 143 אדיר כהן הדיאלוג הקורציק : 1 דיאלוגים של אהבה 157 דור הררי הדיאלוג הרוגיריאנ : 1 לאפשר , לקבל , להצמיח 178 נתן גובר הדיאלוג הפר"ריאנ : העצמה , שחרור , אוריינות פוליסית וסולידריות חברתית 195 אסתר יוגב הדיאלוג הגאדאמריאנ : מיזוג אופקים , פיוס מפוכח והוראת ההיססוריה בישראל 214 ברכה אלפרס הדיאלוג הנודינגיאנ : יחסים ושיחה כמהות וכדרך בחינוך לדאגה ולאיכפתיות 236 חנוך בן פזי הדיאלוג הלוינס : בין אדם לאחר , בין כבוד לאחריות 259 אוה ברגר הדיאלוג הפוססמנ : חינוך בסלוויזיה , לטלוויזיה ועל הסלוויזיה 281
|
|