עמוד:8
פרק ב : אדם ואל 60 א . מקומו של האל בתודעת האדם 60 ב . הגות דתית מודרנית 60 ג . בין ההוגה הדתי לבין עמיתו החילוני 64 1 . הפרדיספוזיציה והחוויה המעצבת 64 2 . מצוקה אקזיסטנציאלית 67 סיכום ההסיבה הראשונה 72 חטיבה שנייה : מועדי ישראל כמבטאי המסורת וכמושאיה 73 מבוא 74 פרק ג : החג והמועד - דיאלוג מתמשך בין עבר להווה 77 א . מבוא 77 ב . החג והמועד כמפגש אופקים 78 1 . החג והטקס כצורה סמלית - למשמעות עיצוב החג והמועד 78 . 2 חג ומועד בעולם המודרני - היסט מושגי 80 ג . החג והמועד - הזיכרון ההיססורי במקורות קדומים 85 ד . החג והמועד בתרבות המודרנית חילונית - שיקוף ההיסט והבניית זהות . 1 94 חנוכה . 2 94 ל"ג בעומר . 3 98 תשעה באב . 4 101 חג הביכורים 102 . 5 חג הפסח 104 פרק ד : החג והמועד - החוויה הדתית והיעדרה 122 א . הקדושה והחוויה הדתית - דיון מושגי 122 ב . חוויית הקדושה בחברה החילונית 126 פרק ה : המימד הנורמטיבי של החג 133 א . הזיקה בין המימד הרליגיוזי של החג למימדו הנורמ 0 יבי 133 ב . קבלת המימד הנורמטיבי כביטויו הבלעדי של תוכן החג 137 ג . ההיבט הפונקנציונל' של ההלכה 138 סיכום החטיבה השנייה 141
|