|
עמוד:44
הכללי הוא שההורים יכירו זה את זה כשהדיאלוג מתקיים בתוך כותלי בית הספר ותוך מעורבות פעילה שלו . ההורים נחשפים בתוך כך לבית הספר ומתחילים לנהל דו–שיח גם עם סגל המורים . בית הספר מתארגן לסייע למשפחות חדשות שמגיעות לקהילה ( במקרה הנוכחי מסודן , ( תוך שהוא מנסה לתת מענה של ממש לצורכי המהגרים החדשים ולבעיות שהם נתקלים בהן . כך המהגרים יראו את בית הספר ככתובת רלוונטית למכלול של בעיות , גם כאלה הנוגעות לילדיהם . הלקחים העיקריים שהצטברו באוסטרליה בנושא הקשר בית-בי"ס מופנים למערכות החינוך כמי שאמורות להיות היוזמות של הקשר הזה , והם מסוכמים במסמך הנ"ל באופן המתואר בטבלה הבאה : מרכיביו של קשר טוב בית-בי"ס
|
|