|
עמוד:3
תוכן עניי ני ם מבוא : תפקיד המחקר הנרטיבי בהתפתחות המקצועית של מורים , מ » ר » מונק 5 על מודל שלושה מעגלי קריאה לניתוח סיפורי ח"ם , אריאלה גדרון 10 לידתו של המחקר על סיפורי חיים של סטודנטיות להוראה ושל מדריכות פדגוגיות 10 קבוצת המחקר ותהליך איסוף הסיפורים 13 הרקע התיאורטי שבו מעוגן התהליך הפרשני של "לקרוא ולקרוא מחדש" 16 תהליך הניתוח של סיפורי החייס 19 תרומתן של התובנות שהושגו באמצעות שלושת מעגלי הקריאה 37 סוף דבר 38 ניניה שלי : סיפורי ח"ם כנתיב להבנת העצמי והאחר , מ » ר » מונק 44 הקדמה 44 גיניה שלי 46 שיטת המחקר 58 ייחודה של שיטת הניתוח 73 תרומת המחקר הביוגרפי להכשרת מורים 74 גישות לחקר סיפורים - הגישה החברתית , ענת ק > נן 80 הקדמה 80 מהו סיפור ? 82 מהו סיפור עבודה ? 83 איסוף הנתונים 85 ההקשר החברתי-תרבותי של הסיפורים 85 ניתוח טקסטואלי של הסיפורים 89 משמעות הסיפורים 93 סיכום 97
|
|