|
עמוד:6
פרק המיט ; ' שילוב אינדיבידואלי 253 שילוב אינדיבידואלי בירושלים 257 שילוב אינדיבידואלי בתל אביב וסביבותיה 266 שילוב אינדיבידואלי בחיפה 268 שילוב אינדיבידואלי באזור הצפון 269 שילוב אינדיבידואלי באזור הדרום 270 פרק שישי : ארגוני טיפול . חינוך , שיקום ותמיכה 279 מיח " א - ארגון לטיפול , חינוך ושיקום ילדים עם ליקוי בשמיעה בגיל הרך ......... 281 מרכז חינוכי-חברתי לתלמידים עם ליקוי בשמיעה בבתי ספר 324 מסגרות חינוך ושיקום לתלמידים עם ליקוי בשמיעה במגזר החרדי 345 פרק שביעי : במבט ארצי 359 ארגון גג של ציבור החירשים-אילמים בישראל 361 המועצה הציבורית לשיקום החירש 363 תוכניות לימודים 366 פעולות המפקחים הארציים על חינוך תלמידים עם ליקוי בשמיעה 368 השכלה ושיקום למבוגרים 370 הכשרת מורים לחינוך תלמידים עם ליקוי בשמיעה 375 פרק שסיני : עבר , הווה ומה הלאה 0 ) יכום ודיון ) 383 השינויים שחלו במסגרות החינוך לתלמידים עם ליקוי בשמיעה בישראל -ניתוח על ציר הזמן 387 השוואה בין מסגרות חינוך לתלמידים עם ליקוי בשמיעה בארץ - ניתוח על ציר המקום 406 הפער בין פילוסופיות בחינוך תלמידים עם ליקוי בשמיעה ובין המעשה החינוכי 413 הבעיות העיקריות בחינוך תלמידים עם ליקוי בשמיעה כיום 416 ומה הלאה ? - מבט לעתיד 421 ביבליוגרפיה 425 נ 0 פ 437 0 לוח כרונולוגי 439
|
|