רשימת לוחות

עמוד:4

רשיחת לךתךת לוח 1-2 התפלגות כל הקורסים בתשנ"ח לפי הממוצע הכיתתי והחציון ( במספרים ובאחוזים ) 41 לוח 2-2 חלוקת הכיתות לפי הציונים ( הממוצעים הכיתתיים ) לעשירונים בקובץ של כל הציונים במכללה בתשנ"ח 42 לוח 3-2 התפלגות הקורסים בתשנ"ח לפי סטיית התקן של הציונים בתוך כל כיתה ( במספרים ובאחוזים ) 43 לוח 4-2 התפלגות קורסי תשנ"וז לפי אחוז הנכשלים ואחוז המצטיינים בכיתה , 220 ) ו 44 ( n = לוח 5-2 אפיוני האשכולות של כיתות לפי הפרמטרים של הציונים 45 לוח 1-3 רכיבי הציון : אחוז המציינים כי הם משמשים אותם ואחוז המגדירים אותם כחשובים ביותר 57 לוח 2-3 תוצאות ניתוח גורמים לגבי הרכיבים במתן ציונים - טעינות הפריטים ( loading ) ( מדגם הקורסים המתקדמים והמעשיים בלבד ) 59 ( 11 = 125 ) לוח 3-3 הרכיבים שיש לכלול בהערכה של מבחן , של עבודה עיונית או של הכשרה מעשית : אחוז המשיבים "במידה רבה" ו"במידה רבה מאוד" 60 לוח 4-3 שכיחות המורים שהשיבו להיגדים בנושא דרכי הערכה ושיקולי דעת במתן ציונים ( באחוזים ) = 161 ) ו 61 ( 1 לוח 5-3 התפלגות תשובות המורים לשאלה האם הם נוהגים לתת ציונים יחסיים לקבוצה = 165 ) ו 65 ( 1 לוח 6-3 הערכת המורים את גובה הציונים שהם נותנים בהשוואה למקובל במכללה 66 ( 11 = 132 ) לוח 7-3 התפלגות התשובות להיגדים בדבר נכונות המורה לגמישות במתן הציונים ( באחוזים ) 68 לוח 8-3 תוצאות ניתוח גורמים לגבי הדרך שבה המרצה קובע את הציונים - טעינות הפריטים 33 ) ו = מ ) 69

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר