|
עמוד:6
עמוד לוח 2-5 ממוצעים של משתני העמדות של מורים ומורות ( בסוגריים : מספר הנבדקים ) 105 לוח 3-5 ממוצעים של משתני העמדות בקבוצות מורים לפי התמחותם בהערכה ( בסוגריים : מספר הנבדקים ) 106 לוח 4-5 תמצית נתוני הרגרסיה לניבוי מדדי עמדות בעזרת משתנים מבניים ואישיים : מקדמי ביתא 110 לוח -6ו ממוצע מספר הסטודנטים בכיתה " ) גודל כיתה ( " בסוגים שונים של קורסים 8 ו 1 לוח 2-6 מספר הסטודנטים בכיתה : ממוצע בכל תחום 19 ו לוח 3-6 השוואת נתוני הציונים בשבעת סוגי הקורסים העיקריים במכללה בתשנ"ח 120 לוח 4-6 השוואה בין קורסים מתחומים שונים : ממוצעי הממוצעים הכיתתיים 122 לוח 5-6 השוואה בין קורסים מתחומים שונים : פרמטרים שונים של הציונים 123 לוח 6-6 השוואת הציונים הממוצעים הכיתתיים לפי אפיונים המורים הנותנים אותם 126 לוח 7-6 תוצאות ניתוחי הרגרסיה המרובה לניבוי ממוצע הציונים לפי שיטת ה 1 ^ - ז 128 ( 11 = 1 , 108 ) 6 לוח 8-6 תוצאות ניתוחי הרגרסיה המרובה לניבוי שיעור המצטיינים בכיתה לפי שיטת 130 ( n = 1 , 108 ) enter-n לוח 9-6 תוצאות ניתוחי הרגרסיה המרובה לניבוי שיעור הנכשלים בכיתה לפי שיטת 131 ( n = 1 , 108 ) enter-n לוח 10-6 תוצאות ניתוחי הרגרסיה המרובה לניבוי סטיית התקן לפי הכיתתית שיטת ה ^ - ב ^ 133 ( 11 = 1 , 108 ) לוח 11-6 סיכום תרומת האפיונים המבניים של הקורס והאפיונים האישיים של המורה להסבר הפרמטרים של הציונים 35 ו לוח 12-6 הבחנה על ידי רכיבים מבניים ואישיים בין קורסים שממוצע הציונים בהם גבוה במיוחד לבין קורסים שממוצע הציונים בהם נמוך במיוחד 137 ( 11 = 428 )
|
|