|
עמוד:12
א ' נווה וא י יוגב היסטוריה , תרבות ופוליטיקה בדיאלוג של נרטיבים מפויסים ורב קוליים 495 מרתה נוםבאום טיפוח האנושיות במציאות גלובלית ורב תרבותית 499 חליל ג'ובראן על הילדים 502 . 7 הכתבים המכוננים : יצירות מופתיות ותשתיתיות בפילוסופיה החינוכית 503 מבוא : על טקסטים מכוננים ומופתיים שערכם חוצה את גבולות המקום והזמן 504 אפלטון מהלך החינור באתונה : מאה חמישית לפנה"ס 511 אפלטון חינוך באמצעות הגימנסטיקה והמוזיקה : על חינוך גופני וחינוך רוחני 513 אפלטון לימור , אימון או מתת טבע : על מקורותיה של המצוינות האנושית 515 אפלטון תחום החינוך , מומחיות בחינוך , והאם החינוך הוא מן האפשר 516 אפלטון תבונה מעשית עם רוח אזרחית ותשתית תרבותית : עמדת פרוטגוראס 518 אפלטון האדם הנבון יהיה גם טוב , אמיץ ומאושר : הנוסחה האפלטונית 519 אפלטון התכלית האינטלקטואלית : לא רטוריקה כי אם פילוסופיה 520 אפלטון איזהו חכם שיודע שאינו יודע 521 אפלטון לא פיתוח האינטליגנציה כי אם מיקוד התודעה באמת , בטוב וביפה 522 אפלטון על מנהיגותם של הפילוסופים כאליטה משרתת 527 אפלטון לימוד לא מתוך כפייה 528 אריסטו על המצוינות של התבונה המעשית וחוש המידה 529 אריסטו פעילות אינטלקטואלית מביאה ברכה לארם 531 אריסטו על פיתוח המידות הטובות והטמעת המידות הראויות 532 אריסטו טיבו של האושר המהווה את תכלית חייו של האדם 534 אריסטו הדרגה העליונה של השלמות והאושר : חיי העיון 535 אריסטו מטרות החינוך במדינה והגורמים הכרוכים בהשגתן 536 אריסטו החינור והלימוד הראויים ל"בךחורין" 537 אריסטו מטרותיהם של מקצועות הלימוד המקובלים 538
|
|