תוכן העניינים

עמוד:7

תרשים מס ' : 2 . 1 מיקום ההערכה בסיפור 30 ( Labov & Waletzky , 1997 : 37 ) תרשים מס ' : 9 . 1 רצף ההתפתחות בשימוש באמצעי ההערכה מסוג "חזרה " 142 תרשים מס ' : 9 . 2 רצף ההתפתחות בשימוש באמצעי ההערכה מסוג "סמני שיח " 144 תרשים מס ' : 9 . 3 אחת שכיחות השימוש באמצעי ההערכה הבונים מוקד על פי גיל 146 תרשים מס ' : 10 . 1 ההתפלגות של הבחירה בשלוש האופציות לשילוב מוקד רעיוני בסיפור 161 תרשים מס ' : 10 . 2 רצף ההתפתחות של הבחירה בשקילות הרעיונית 162 תרשים מס ' : 11 . 1 ההתפלגות היחסית של הבוחרים בתכנים השונים על פי גיל 168 תרשים מס ' : 11 . 2 מגמת ההתפתחות בבחירת תוכני הסיפורים 170 תרשים מס ' : 12 . 1 רמה ו - שכיחות באחוזים של השימוש בקטגוריות הממוקדות במספר בהשוואה לשימוש בכלל הקטגוריות על פי גיל 84 ו תרשים מס ' : 12 . 2 רמה - 2 שכיחות באחוזים של השימוש בקטגוריות הממוקדות במאזין על פי גיל 193 תרשים מס ' : 12 . 3 רמה - 3 שכיחות באחוזים של השימוש בקטגוריות של תמסורת רב-ערוצית על פי גיל ומגדר 200

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר