|
עמוד:10
בפרויקט שינוי , וכן של המנחות שהדריכו את המורים והמנהלים , בכל הנוגע לדרכי ההוראה ולתרבות הארגונית בבית הספר . בפרק האחרון נעשה ניסיון לנתח את היחסים המורכבים והרב משמעיים בין המערכת הפדגוגית בבתי הספר לבין המערכת הפוליטית שמופקדת עליה . בפרק מוצגת השוואה בין שתי המערכות , המבוססת על חמישה פרמטרים מרכזיים - אם כי בוודאי לא בלעדיים - המאפשרים הצצה אל המניעים והסיבות לפעולותיהן של שתי המערכות . תודתי והערכתי לתלמידיי : תמר חן לוי , אסתי מירסקי , כרמית לילך לוי , צילי קאופמן , הדס רייכמן וגוין סאס , שהיו שותפים מסורים למחקרים המופיעים בארבעה מפרקי הספר . כמו כן ברצוני להודות לכל תלמידיי , אשר רבים מהם נקלעו - אם כמורים ואם כבעלי תפקידים ניהוליים - בין הפטיש של התיאוריות האקדמיות לבין הסדן של עבודתם בבתי הספר . למדתי מהם רבות . לבסוף , ברצוני להודות לגיא פרמינגר , אשר עבודתו המצוינת בעריכה הלשונית והערותיו החשובות והמועילות תרמו לאין ערוך .
|
|