ושיודע לשאול שאילת שאלות על־ידי ילדים כמרכיב בתהליך של פיתוח לומד עצמאי

עמוד:4

הבעת תודה אנו מורות לצוות * כוורתי באוניברסיטת בר אילן על ההשראה והרעיונות בבירורים הראשוניים של הנושא . פריטים אחדים מתוך נוסחת הטיוטה שחיברנו במשותף שימשו אותנו בספר זה . תודה מיוחדת לד"ר רות הרתאן ולד '' ר ורדה בר על תרומתן לפיתוח הרעיונות . תודה למזל כספי , ראש המחלקה לתוכניות ושיטות במשרד החינוך , על תמיכתה בפעולות של צוות 'כוורת . " תורה למרים קומיאס , שהשקיעה מיומנות רבה בהדפסת הספר . תודות גם לד'ר ישעיהו מאורי , שהאיר את עינינו בפסוקים המצוטטים בפרק התשובות ; לד'ר רפאל ינקלביץ , על עזרתו בחומר ההיסטורי ; ולכל המורים , המורות , המנהלים והמנהלות , המדריכים והמדריכות , שניסו את הרעיונות והחכימו אותנו מנםיונם . תודה מיוחדת לנתן פרמינגר , על המאמץ שהשקיע בהבאת הספר לצורתו הנוכחית . יבואו כולם על הברכה .

רמות


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר