תוכן העניינים

עמוד:6

תוכן העניינים פרק ראשון - מבוא : שאלת המחקר המרכזית , הפיריודיזציה / שיטת המחקר 29-11 א . שאלת המחקר המרכזית : מה קדם , ההלכה או המעשה ? 12 ב . הרקע ההיסטורי והפיריודיזציה של המחקר 18 ג . שיטת המחקר : מקורות ראשוניים ומשניים 27 ד . סקירה של תשעה פרקי הספר 28 פרק שני : ההלכה בתורת החינוך המשותף - ואבותיה המייסדים 50-30 א . תמצית תורת החינוך בקיבוץ - שמונת עקרונות החינוך המשותף 32 ב " . גורמי החינוך המשותף" 37 ג . מקורות היניקה של החינוך המשותף 37 פרק שליש : - \\ 1 > m - המשותף - בין בית ההורים לבית הילדים ; המספלת ובית הילדים כמייצגי "החינוך החוץ משפחת 84-51 " 1 א . התחלות בעלייה השנייה ובמלחמת העולם הראשונה 52 ( 1918-1913 ) ב . ראשית המיסוד בתקופת העלייה השלישית 54 ( 1923-1919 ) ג . ממחצית שנות העשרים ועד סוף שנות הארבעים 58 ד . משנות החמישים עד שנות התשעים 66 פרק רבע : החינוך הפורמלי בקיבוץ בגיל הרך ובגן הילדים מהמעשה לתורת הגיל הרך , ולשלוש תורות גן 103-85 א . משנות העשרים עד שנות הארבעים 86 ב . שנות החמישים והשישים 89 ג . משנות השבעים ועד מחצית שנות השמונים 95 ד . ממחצית שנות השמונים ועד סוף המאה 101 פרק : won החינוך הפורמלי - "דילמת הגודל" של בית הספר הקיבוצי 164-104 א " . דילמת הגודל" של בית הספר הקיבוצי בשנות העשרים עד שנות הארבעים 107 ב " . דילמת הגודל" של בית הספר הקיבוצי בשנות החמישים והשישים 121 ג " . דילמת הגודל" של בית הספר הקיבוצי משנות השבעים

הקיבוץ המאוחד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר