תוכן עניינים

עמוד:10

10 קוראים קדימ"ה ההיבט הדינמי : מרכיב ההוראה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 157 ההיבט הדינמי : המרכיב המוטיבציוני . . . . . . . . . . . . . . . . . 182 חטיבה שלישית : רצף הוראת הקריאה – הוראת האותיות והתנועות . . . . . 191 הוראת הקריאה — עקרונות להוראה . . . . . . . . . . . . . . . . . . 193 הוראת האותיות : דרכי הוראה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 201 הוראת האותיות : תפקיד המורה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207 הוראת התנועות וראשית הקריאה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 212 הוראת התנועות : אמצעי הוראה ותרגילים לפיתוח קריאה נכונה . . . . 216 חטיבה רביעית : שטף קריאה – רקע תאורטי ודרכי ההוראה . . . . . . . . . 231 שטף קריאה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 233 מנגנונים שפתיים בבסיס שטף הקריאה . . . . . . . . . . . . . . . . 235 דרך הפעולה של מעבדי הקריאה – מודלים תאורטיים . . . . . . . . . 240 מנגנונים קוגניטיביים בבסיס שטף הקריאה . . . . . . . . . . . . . . 248 שיטות לפיתוח שטף קריאה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 250 תרגילים לפיתוח שטף קריאה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 254 הוראת הקריאה : סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 266 חטיבה חמישית : קשיי קריאה והפרעות קריאה ספציפיות . . . . . . . . . . 269 קשיי קריאה והפרעות קריאה ספציפיות : רקע תאורטי . . . . . . . . 271 דיסלקסיה והפרעות קשב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 280 דרכי התערבות ממוקדות קושי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 282 חטיבה שישית : היבטים רגשיים – צמצום ודיאלוג כבסיס לצמיחה מתוך קוש י . . . 301 היבטים רגשיים : תפיסה הוליסטית של התלמיד המתקשה . . . . . . . 303 העצמי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 307 התערבות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 316 סיכום : הצגת מודל קוראים קדימ " ה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 331 סיום : עכשיו תורכם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 333 ביבליוגרפיה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 339 מילון מונחים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 380

ספרי ניב

ד"ר אריאל נאמן


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר